Slovník pojmů
B2B - Business-to-business: označení pro obchodní vztahy mezi dvěmi obchodními společnostmi.
Košík - Nákupní košík, do kterého klienti vkládají zboží, které chtěji na e-shou nakoupit.
Nabídka - Režim košíku, v případě varianty e-shopu B2B, která umožňuje vytváření nabídek pro koncové zákazníky, uživatelé přihlášeného na e-shopu.
Otevřená objednávka - V košíku e-shopu je možné vytvářet tzv. otevřené objednávky. Otevřené objednávky umožňuji uživateli si postupně vkládat zboží do košíku v delším časovém intevalu. Vhodné pro vytváření větších objednávek v rámci několika dnů, kdy si daný uživatel postupně vkládá zboží do objednávky.
Produktová nabídka - V rámci e-shopu si uživatel může vytvářet tzv. "Produktové nabídky". Produktové nabídky jsou dostupné z detailu proudktu nebo z košíku v režimu nabídky. U těchto produktových nabídek, si uživatel zvolí informace, které chce o produktu do nabídky vložit a poté je možné nabídku exportovat do formátu PDF. V košíku (režim nabídka) je navíc možné doplnit také výši své marže na každý jednotlivý produktu v košíku. Tato marže poté vstupuje jako prodejní cena do daného reportu "Protuktové nabídky". Tyto nabídky poté uživatel e-shopu může poskytnout svým koncovým zákazníkům. Parametricky filtr - naše e-shopy poskytují přehledný a obsáhly filtr, který je nazývan "parametrický". Tento filtr obsahuje parametry produktu, výrobce a skladovou dostupnost. Doplněn je o standardní funkce řazení: Od nejdražších, nejlevnějších, dle názvu, kódu produktu a další.
Parametrický filtr - Parametrický filtr usnadňuje uživatelům e-shopu vyhledávání konkrétních produktů, dle přesně stanovených parametrů. Filtr obsahuje veškeré parametry vyhledávaných produktů. Uživatel má tedy možnost vyhledat produkt, dle svých zadaných paramterů. Cenové pravítko - Při vyhledávání produktů je možné využít řazení produktu (nejlevnější, nejnovější apod.), vyhledávání dle parametrů (již zmíněný parametrický filtr) nebo také cenové pravítko. Cenové pravítko umožňuje definování cenového rozhraní pro vyhledávané produkty v rozmezí cen "Od" - "Do".
Statusy produktů - Na produktu lze nastavit tzv. statusy. Tyto statusy upozorňují uživatelé na "speciálně" označené zboží. Statusy na produktech lze nastavit v ERP systému Esyco.Net. Na e-shopu poté mají své grafické zobrazení v katalogu a na detailu produktu. Standardními statusy jsou:
Novinka
Akce
Bazar
Výprodej
Doprodej
Top produkt (příznak na produktu)